fbpx
18 maja 2021

Comperia.pl będzie oferować płatności odroczone od Twisto

Twisto, jeden z najszybciej rozwijających się fintechów w Europie, oferujący płatności odroczone online i offline, podpisało umowę ze spółką Comperia.pl.
• Klienci Comperia.pl uzyskują dostęp do coraz popularniejszej w Polsce usługi “Buy Now, Pay Later”.
• Płatności odroczone od Twisto są już dostępne na platformie ComperiaRaty. Na przełomie maja i czerwca zostaną wdrożone także w e-sklepach współpracujących z Comperią.

Płatności odroczone umożliwiają kupującemu przesunięcie płatności za zakupy nawet o kilka tygodni, bez formalności i dodatkowych kosztów. Według badania KRD o tej nowatorskiej usłudze słyszała blisko połowa Polaków, a korzystało już  15 proc. respondentów.

Na polskim rynku to rozwiązanie oferuje m.in. Twisto, jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie. Płatności od Twisto w swoich bramkach płatniczych udostępniają ING Bank Śląski (bramka płatnicza imoje) oraz PayU.  Dzięki temu Twisto dociera do klientów kilkunastu tysięcy e-sklepów, m.in. NewBalance, RTV Euro AGD, Ochnik, Diverse, Venezia, Unisono, OleOle, W.Kruk i PizzaHut.

Teraz do grona partnerów Twisto dołączyła Comperia.pl.

Wdrożenie Twisto do portfela metod płatności oferowanych przez Comperię to kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju w Polsce i szerzej w CEE, gdzie umacniamy pozycję lidera. Bardzo się cieszymy, że Comperia zdecydowała się wybrać Twisto jako dostawcę odroczonych płatności, doceniając oferowane przez nas rozwiązanie – mówi Adam Miziołek, Country Manager Twisto w Polsce.
Cieszymy się bardzo ze współpracy z tak renomowanym partnerem, jak Twisto. To jeden z liderów BNPL w naszej części Europy. Jako Comperia.pl skutecznie realizujemy nasz cel, by stać się największym polskim marketplacem płatności, integrującym rozwiązania najlepiej dopasowane do e-konsumenta. Finansowanie zakupów w modelu “kup teraz, zapłać później” będzie dobrym uzupełnieniem różnych form płatności, które oferujemy klientom e-commerce – komentuje Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA.

Za pośrednictwem ComperiaRaty można otrzymać kredyt, raty zero procent oraz skorzystać z płatności odroczonych. Oferty, które wyświetlają się klientom dopasowane są do ich aktualnych potrzeb i możliwości finansowych.

Ambitne plany e-commerce

Jeszcze w tym miesiącu Comperia planuje pokazać swój nowy produkt, skierowany tylko do sklepów internetowych. – Współpraca z wiodącym dostawcą płatności odroczonych była ostatnim brakującym ogniwem. Pracujemy też nad limitem odnawialnym, aby móc oferować wszystkie możliwe opcje płatności – zdradza Paweł Szukalski.
Comperia  swoje rozwiązanie integrujące różne sposoby płatności wdrożyła już m.in. w Kliniki.pl, Airpress.pl czy Otomoto.pl i jest w fazie pozyskiwanie kolejnych podmiotów e-commerce do współpracy.

O Partnerach:

Twisto to jeden z najszybciej rosnących fintechów w Europie, działający w branży Buy Now, Pay Later. Oferuje wygodną aplikację do codziennych płatności, która umożliwia bezpłatne przesunięcie płatności za dowolny zakup do 45 dni oraz podzielenie płatności na 3 raty za 0 zł. Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r. Partnerem strategicznym Twisto w Polsce jest ING Bank Śląski. Firma powstała w Czechach. Wśród udziałowców są grupa ING oraz towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa oraz australijski jednorożec – Zip, oferujący płatności odroczone m.in. w Wielkiej Brytanii i Australii.

Comperia.pl SA – pierwsza polska porównywarka finansowa założona w 2007 roku. Współpracuje z 30 instytucjami finansowymi, w tym 13 bankami działającymi na polskim rynku (stan na luty 2021). Od 2011 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych. Spółka prowadzi liczne porównywarki finansowe, takie jak flagowa Comperia.pl, eHipoteka.com, Banki.pl. Posiada też portal telekomunikacyjny i fintechowy Telepolis.pl. Grupa Comperia jest członkiem Polskiego Zwiazku Instytucji Pożyczkowych i laureatem licznych prestiżowych nagród, w tym Deloitte Technology Fast 50.

ComperiaRaty to platforma dopasowująca kredyt, pożyczkę i płatność odroczoną w sklepach internetowych. Narzędzie łączy potencjalnych klientów usług finansowych z najlepszymi ofertami, często “szytymi na miarę”. Wszystko dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, co pozwala sprawnie analizować ponad 150 czynników i przekazać konkretnemu bankowi lub instytucji pożyczkowej zapytanie o produkt od zweryfikowanego klienta.

Autor: Joanna Piwko

Polecane wpisy

Card image cap
10 stycznia 2020
Ile kosztuje wesele?

Ślub i wesele to jeden z najważniejszych dni w życiu, ale także jeden z największych wydatków. Jak zaplanować i pokryć […]

WIĘCEJ
Card image cap
20 marca 2020
Poradnik finansowy na czasy epidemii koronawirusa

Kryzys związany z epidemią koronawirusa i pojawiającą się w następstwie zapaścią gospodarczą dla wszystkich jest nową sytuacją. Jak zarządzać oszczędnościami […]

WIĘCEJ
Card image cap
16 czerwca 2021
Ranking kredytów gotówkowych: czerwiec 2021

Na rynek kredytowy powrócił optymizm. Jak wskazują najnowsze dane BIK-u, po przeszło rocznym przestoju Polacy z powrotem zaczęli chętnie sięgać […]

WIĘCEJ