28 września 2018

Comperia.pl S.A. głównym Partnerem KPF

Kongres Pośrednictwa Finansowego organizowany przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce to miejsce dyskusji o stanie i perspektywach sektora pośrednictwa finansowego w Polsce. W tym roku partnerem głównym wydarzenia jest Comperia.pl S.A. kilkunastoletni gracz na Polskim rynku finansowym.

Kongres rozpoczyna się 2 października 2018 r. wręczeniem Lauru Pośredników Finansowych. Następnie, pod kątem perspektyw rozwoju, omówione zostanie Makroekonomiczne otoczenie sektora pośredników finansowych. Temat uświetni dyskusja ekspertów z udziałem Prezesa Zarządu Comperia.pl S.A. Grzegorza Długosza.

Tegoroczne tematy to również Służba pośrednika wobec klientów i Nowe regulacje oraz ich wpływ na funkcjonowanie sektora pośrednictwa finansowego w Polsce.

Kongres kończy się sesją o nazwie Technologia szansą biznesową dla pośrednika w której Prezes Zarządu Grzegorz Długosz opowie o możliwościach płynących z nowej fintechowej usługi Compera Raty dla banków, instytucji finansowych i e-commerce. Zakreśli proces usługi i podkreśli jej innowacyjność skupiając się m.in. na sztucznej inteligencji i machine learning.

Comperia Raty to prosty i szybki proces oraz wspaniała technologia, która usprawni zakupy ratalne konsumentom, zwiększy sprzedaż e-sklepom, bankom i instytucjom finansowym.

Zapraszamy do współpracy!

Polecane wpisy

Card image cap
28 września 2018
Comperia.pl S.A. głównym Partnerem KPF

Kongres Pośrednictwa Finansowego organizowany przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce to miejsce dyskusji o stanie i perspektywach sektora pośrednictwa finansowego […]

WIĘCEJ
Card image cap
28 września 2018
Comperia.pl S.A. Partnerem Retail Channels 360° Forum

Forum Retail Channels to innowacje, technologie, market place, CX w branży e-commerce sektora retail. To miejsce wymiany doświadczeń, opinii i […]

WIĘCEJ
Card image cap
28 września 2018
Zakupy ratalne? Zapotrzebowanie rośnie!

Płatności ratalne coraz bardziej motywują do zakupów internetowych wg raportów Gemius E-commerce w Polsce za rok 2017 i 2018. W […]

WIĘCEJ